lördag 26 november 2011

Edvin på kälke...

Hej på er =))

Äntligen så lyser det upp lite här hemma i novembermörkret. Alla ljusstakar och stjärnor sprider värme och ger lite julkänsla. Jag älskar denna tid. Elsa har varit hemma från skolan i ett par dagar och jag tog tillfället att fara från golv till tak med skurtrasan så nu känns det som om jag är i kapp. Är ju glad om den känslan finns kvar i några dagar =)  Kände att det faktiskt fanns lite tid över för pyssel, härligt.

Idag visar jag ett julkort som jag tänkt skicka in till Scraptorgets novembertävling men jag glömde bort. Utmaningen denna månad var att tolka en skiss. Så här såg den ut...





Det här är min tolkning...




En äldre Edvin på sin kälke. Jag bara älskar detta mönster papper från MME. Det gjorde nästan lite ont att skära det =)

Idag har jag städat undan efter alla julkort på mitt pysselbord. Det kommer visas ett par styckna till här som inte är fotat än men sen blir det nog layouter som står på tur. Jag känner suget att ta tag i mina foton. Håller tummarna på att inspirationen ska infinna sig.

Tack för att du tittade förbi hos mig. Önskar er en trevlig helg!!

Kram maria

2 kommentarer:

Cards By MI sa...

Tjusigt och väldigt söt Edwin måste jag säga. Härliga färger också.
Kramar
Marie

Maritha sa...

Åhhhh hur gulligt som helst och en riktigt bra tolkning vännen!! =)

Kramen