söndag 19 augusti 2012

Soffmys med kusinen...

När man minst anar det blir det lugnt här hemma och då gäller det att passa på. Jag har inte bara hunnit knäppa på datorn denna gång utan det finns tid för ett inlägg  oxå =))




Visar idag en layout jag gjort med flickorna och deras kusin Ellen. Nyvakna och i pyjamas hade dom en mysstund i soffan. Skiss och inspiration från tidningen scrapbook etc.

Imorgon börjar allvaret på riktigt...skola och förskola "pust". Det ska bli spännande att se hur vi ska få till det. Just nu är det ju Stina som bestämmer det mesta här hemma så vi får se vad hon gillar skoltiderna =)

Ha det gott och tack för att du tittade in,

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh vilka härliga färger och vilket härligt upplägg!! Underbar LO vännen!! =)

Kram

pysselsandra sa...

Hej och stort grattis till eran underbara Stina. Så fin hon är och hoppas du är ine i lite rutiner nu snart =) Snygg LO dessutom på flickorna och deras kusin. Har skjälv inte haft tid att blogga nu under semsetern så nu passar jag på att kika runt hoss alla för att se allt fint ni har hunnit med sedan jag var in sist.

Kramen, kramen från Sandra!

Margareta sa...

Så underbar LO du visar (som alltid!!)
Har haft lite för lite tid att kika runt till er bloggkompisar på slutet - men nu ska jag försöka bättra mig!!
Kram på dig!