fredag 19 oktober 2012

Puss

En mycket stolt storasyster myser med Stina. Det blir många pussar till vår lilla tjej.
 
Till den här layouten har jag tolkat en skiss inne hos Scrappa loss, du hittar den här. Utmaningen var att tolka skissen och färgen orange skulle dominera. Jag använde min favorit färgkombo...orange och grönt.  
 
 
 
 
Innan jag återgår till soffan måste jag bara jubla lite....tjoooohoooo...jag har vunnit veckans skiss #41. Blev så himlans glad när jag kikade in, min fredag kunde inte ha slutat bättre.
 
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg,
 
kram maria

2 kommentarer:

Cards By MI sa...

Vilken gulle LO. Så mysigt de har det. Härlig sprakande lo och grattis till vinsten.
Ha en go helg
Kram
Marie

AnneiSkogen sa...

Så herlig denne LOen var. Elsker fargevalget ditt. Gulfargen gjør LOen veldig sprek med en liten touch av retro. Nydelig.

Takk for at du deltar hos ScrappaLoss.
P.S Har du sett at ScrappaLoss har fått seg fb-side?