söndag 17 februari 2013

Lillblommans skiss februari..


Hej hej,

Jag visar idag min tolkning av Lillblommans februari skiss som ni hittar här. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dessa skisser och utmaningar just nu. Typ...inte scrappa alls =)
Bilderna är från midsommar då Klara dansar med sin kompis.


Igår hade vi dop för Stina och hon skötte sig galant. Det blev ett fint dop och en trevlig mottagning efteråt.
Vi firade Elsa som fyllt år samtidigt så det blev ett riktigt kalas.
Idag njuter vi av att inte göra något =)

Hoppas ni haft en härlig söndag,

kram maria

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh vilken härlig sommalayout! Jag jobbade med dessa papper ganska nyss och gillade dem massor, precis som jag gör på din layout! Härlig tolkning av skissen! Kram!

Lisa sa...

Härligt upplägg och härliga färger!
Känns somrig och fin :-)

Kramar Lisa