onsdag 22 maj 2013

Många bilder...

Förra sommaren var fylld av väntan och längtan för hela familjen. Jag var högravid och orkade inte göra speciellt mycket. När vi gick in i augusti och ingen bäbis kommit måsta vi bara hitta på saker för att inte klättra på väggarna. En dag tog vi med barnen till Växbo kvarn. Ett underbart utflyktsmål med vattenlek för barnen, en underbar miljö att vandra omkring i och lite hantverk och kuliga grejer att titta på för oss vuxna. Det blev en härlig dag och många bilder som vanligt. Jag har valt att blanda en vanlig Lo med fotofickor. Kul att scrapa lite olika format och det finns så mycket inspiration att hämta från alla som håller på med projekt life. 








Det ser ut att bli en härlig dag idag också. Stina har varit lite hängig men jag hoppas kunna ta mig ut på en liten promenad för att njuta av solen. Hoppas solen skiner på er också.

kram maria

1 kommentar:

Ida sa...

Tack så mycket :)En fråga,vart har du hittat plastfickorna, det ser ju ut som om de är lite olika strl på dom. Blir ju lite sugen jag med att prova på, alla tips uppskattas :) Kram