onsdag 24 juli 2013

Ett grattiskort!

Hej hopp!!  

Dagarna rullar på och vi njuter av sommaren. Det är väl lite si och så med vädret men bara att få vara ledig tillsammans är mycket värt tycker jag. Jag har jobbat tre veckor i sommar och lika roligt som det är att träffa alla på jobbet, lika skönt är det att gå på ledighet igen och veta att nästa pass börjar i november. Jag ska försöka att njuta av den här tiden, inte ha allt för mycket måsten...försöka =)

Bjuder idag på ett kort till en 50 åring. Beställaren ville gärna ha med en bil med på kortet då födelsedagsbarnet åker runt i en grön cab. Jag hade ingen stämpel så då blev det en egen liten skapelse. 







Tack för att du kikade in hos mig,

kram maria

1 kommentar:

Louise sa...

WOW! Såååååå coolt kort! Himla fräck bil, läcker till tusen! Underbar layout och fantastiska detaljer :)
Du får då alltid till det :) Beställaren kommer bli superglad för det här :)

Fortsätt njuta av sommaren :) Kram