söndag 25 augusti 2013

Toker...

Idag visar jag min tolkning av veckans skiss #34. Ni hittar skissen här
Bilden är på Klara som "tokar" sig när vi är på öppna förskolan som kyrkan har här i Alfta. Klara är vår toker och älskar att klä ut sig och spexa. 


Jag hittade lite rester av papper från MME =) och de små tårtpapprena har jag färgat in med mist och distresser.

Tänk att det är söndag igen. Igår var vi på besök till Johans kusiner i Dalarna. Det är så vackert där. Jag älskar att bara sitta och titta ut när vi åker (händer inte så ofta längre). Det hanns med lite shopping också på lager 157. Ett mycket trevligt ställe tycker jag och vi fick med oss lite smått och gott hem. Idag har det varit en vara hemma och fixa dag. Det är en del som måste bli klart innan kylan kommer. Hua...jag vill ha sommar ett tag till. Imorgon är det ju en ny vecka igen, dags att packa väskor och lägga fram kläder. 
Hoppas ni får en skön vecka,

kram maria

3 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Åh vilken LO!!!! Älskar den! Kram Åsa

allram/ Jenni sa...

Underbar LO. Gillar dina spillbitar och de färgglada tårtpapperna. Tack för att du tolkar min skiss på VS.

Malin/malwa sa...

Gillar färgerna och alla prickar. :) Härlig LO!