onsdag 20 november 2013

Skapa med flair buttons/badges

På Allt om scraps sida har dom under oktober/november haft en designutmaning där man ska skapa med flair buttons/badges. Jag kommer ihåg dessa "knappar" sen jag var liten. För ett tag sen hittade jag dessa på etsy och har sen dess känt ett litet måste ha =) Nu har jag handlat på mig några och blev överlycklig när jag såg att InkyWings har knappar med svenska texter. Det blir ett inköp där nästa gång. 

Här kommer min tolkning på denna utmaning där jag använt mig av köpta flairs men också provat på att göra egna med mönsterpapper och 3D lack. Blev inte så tokigt det heller. 







Tack för att du kikade in hos mig,

kram maria

2 kommentarer:

Cards By MI sa...

Du tror väl inte att jag glömt dig? ;) Har varit lite ont om tid på sistone. Hinner inte med så mycket som jag skulle vilja. Men jag har allt gluttat på alla dina underbara lo och så har jag önskat mig mer tid till att göra några själv också. :) Du har underbara tjejer!
Kram
Marie

Margareta sa...

Du är verkligen en mästare på det här med LO:s!! Så otroligt fin!!!
Ha en skön söndag!!
Kram!!