onsdag 2 april 2014

Kan själv

Visar idag min tolkning av veckans skiss #11. Som så många andra gånger så gjorde jag tolkningen i tid men kom mig inte för att lägga ut den. Men bättre sent än aldrig...

Bilderna är på Stina som börjat hålla i flaskan och ska dricka själv. Det är ett år sen nu. Tiden går så fort och just nu så fixar hon det mesta själv. Det går bara mer eller mindre bra =))


Vi är lediga idag jag och flickorna. Vi började morgonen med att klippa håret på de två minsta. Stina tyckte det var sådär roligt men blev väldigt glad då vår frisör belönade henne med en glass. Nu är dom så fina båda två. Stina somnade på väg hem och Klara ramlade ner framför datorn så jag passar på att fixa lite. Borde tvätta fönster och sortera på vinden men det är ju alltid så mycket man borde. Säger som Alfons...snart!

Hoppas ni får en härlig dag,
Kram Maria

Inga kommentarer: