söndag 13 juli 2014

Fler utmaningar...

Scrap och ting har varje vecka en skiss att tolka. Jag skickade in min tolkning för v. 28 och vann. Tjohoo!!! 20 % i shoppen nästa gång jag handlar, inte illa =))
Passa på att vara med, det ligger en ny skiss ute i bloggen nu.

Så här såg min tolkning ut...


Idag har det varit lite mulet här och till slut kom det även lite regn. Kanske hemskt att säga men det var skönt med en bara vara hemma och inne dag. Jag tror hela vår familj var i behov av detta. Jag har tagit tag i lite strykning och hunnit röja en av våningarna. Skööönt!! Så får vi se vad morgondagen bjuder på för väder och aktivitet.
Tack för att du kikade in hos mig,
Kram Maria

1 kommentar:

Cards By MI sa...

det är skönt att bara vara ibland. :) Snygg lo. Häftigt golv på bilden.
Trevlig sommar!
Kram
Marie