lördag 23 augusti 2014

Kors i taket...

 Det här händer inte så ofta...jag har gjort två kort!! 
Jag önskar verkligen att jag kunde hinna med att göra både kort och mina album men just nu är tiden begränsad och jag måste välja. Då blir det lite extra klurigt och roligt dom gånger jag gör det. Jag har sagt ifrån beställningar länge men när min chef frågade så kunde jag inte riktigt säga nej. Inte för att hon är min chef men för att jag har gjort alla kort till hennes barnbarn så då kändes det på något sätt viktigt när det var dags för dop igen. Den här gången var det tvillingtjejer som skulle döpas, lika men olika.


Här hemma har vi varit vaken tidigt som vanligt..."suck". Jag som tyckte att jag höll lilla damen vaken länge igår kväll så hon skulle sova idag. Det hjälpte tydligen inte. Men man får väl se det från den ljusa sidan...jag hinner med massor =)
Önskar er en härlig lördag,
Maria

Inga kommentarer: