tisdag 20 januari 2015

Januari utmaning hos En liten butik

Under januari utmanar En liten butik oss till att använda Stickers på våra layouter. En skojig utmaning tycker jag eftersom jag älskar att samla på mig alla möjliga slags stickers/klistermärken. Men på något sätt så har jag ändå inte tillräckligt =) 
Till den här utmaningen plockade fram lite av varje och det slutade så här...
Upptill och nertill satte jag bårder. Molnet och vimplarna, stjärnor, pilar och tre olika texter. 


På bilderna är det Stina som testar skidor för första gången.

Tack för att du kikade in hos mig,
Maria

1 kommentar:

NickScrapShack sa...

Hej Maria
Vad kul att du är med på vår tävling hos En Liten Butik. Det blev en jättefin layout. Gillar hur du tagit upp formen hos journaling kortet på dina fotografier. Tycker mixen av klistermärken blev toppen.

Tack för att du är med och tävlar. Vi håller nu på att rösta och sedan presenteras vinnaren.
Kram Nick