söndag 1 mars 2015

Härliga mars =)

Ja då har vi lämnat februari och i det här huset med buller och bång =))
Jag hade glädjen att få fira min 40 årsdag igår. Buller och bång blev det kanske inte men för ha planerat att inte fira så blev det mycket. Jag uppvaktades med massor blommor och presenter. Johan och barnen bakade en överaskningstårta. Min pappa bjöd ut oss på middag så jag känner mig väldigt nöjd med min födelsedag. En av presenterna var att få åka på Scrap och pearl träffen som är i Stockholm i april. En hel helg med scrap tillsammans med min goda vän Åsa, det kan ju inte bli bättre. 

Idag visar jag en layout med bilder från slalombacken förra året. Det är Klara som ska åka Gnuttslalom med sin kompis Tova. Härliga mars med både sol och snö =))


Tack för att du kikade in hos mig,

Maria

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Grattis!!
Så härligt färgglad LO
Kram

ÅsaJ sa...

Wow vilken snygg LO! Så härligt färgglad, man blir lycklig av att titta på den!!! Kram