söndag 7 juni 2015

Kalasdag och Juli 2014

Idag är det en riktig kalasdag här hos oss. Vår härliga Klara fyller 7 år och vi har firat från tidigt i morse. Hon vaknade 04.50 och tyckte att det var dags för paket. Hon fick vänta till 07.00. Då fick hela familjen kliva upp och sjunga för henne. Sen har vi kört kompis kalas med pyssel, lunch och fika. Efter en timmes röjning och fixade så var det dags för tjocka släkten. Mer fika och presenter. Nu är vi alla helt slut och födelsebarnet väldigt nöjd. Vilken dag!!!

Tänkte idag visa två fotofickor med bilder från juli förra året. Då var det massor med härliga dagar fyllda med sol och bad. Åhhh vad jag önskar lite sol och värme nu också. 
Till dessa fickor har jag använt mig av pl kort från Kaiser "favourite things".








Imorgon blir det en dag hemma för  mig och Stina. Hon vaknade med världens förkylning och har fått lite feber också =(  Det är väl det som är livet med små barn, vab,vad,vab.

Kul att du kikade in hos mig,

Kram Maria

Inga kommentarer: