tisdag 22 december 2015

Julutmaning hos Veckans skiss

Idag ligger julens skiss ute hos VS. Denna gång är det en lite tvist då man ska tolka skissen med också utgå ifrån en bingobricka och endast använda sig av färgerna vitt och vinterblått.

Jag har scrapat mina vinterbilder redan så jag letade fram en härlig bild på mitt syskonbarn Isabel. Jag tyckte bilden passade till färgerna. Bingoraden jag valde innehöll enameldots, washitejp och mist/spray. 


Kul att du tittade in hos mig,

Kram Maria

1 kommentar:

susanne sa...

Hej! Vilken inspirerande blogg, vad duktig du är!

Jag sökte på fotofickor och hamnade på din blogg, vilken lycka :) Nu vet jag hur jag ska lägga upp mitt fotoalbum. Jag har lite frågor, vet inte om det här är rätt ställe att fråga men hittade ingen mailadress, så nu håller jag tummarna att du har tid och möjlighet att svara.

Det finns så många varianter och storlekar på fotofickor och album. Använder du 12x12?. Jag skulle vilja använda både fotofickor och papperssidor i mitt album men har svårt att bestämma mig för storlek. A4 verkar praktiskt för det får plats i bokhyllan men det kanske blir lite litet. Vad tycker du?

Du har rundade hörn på en del kort, har du något verktyg? Har letat och frågat på panduro men inte fått napp.

Jag har fler frågor :) och skulle bli jätteglad om du ville maila mig.

susanne.flodin72@gmail.com

Vänligen Susanne