söndag 17 april 2011

Blogaward!!



Jag har turen att bli belönad av två underbara bloggvänner. Tack Maritha!! och Tack Margareta!! Ni har gjort mig sådär extra glad.

Awaden ska skickas vidare till 5 styckna som har mindre än 100 följare på sin blogg. Så jag skickar till...

Sandra som haft det lite tufft ett tag men nu är på väg tillbaks. Hon håller på att renovera ett scrapprum oxå så snart kommer kreativiteten sprudla.
Åsa är en otroligt duktig scrappare som jag tittar in hos nästen varje dag. Jag har även haft äran att träffa henne på dagarna nu när hon gör praktik på vår förskola.
Pysselbus en nyfunnen bloggis som är farligt nära 100 följare =)) Här hittar jag massor av inspiration i både kort och layouter.
Maria/lilla07:an en otroligt duktig scrappare och inspiratör. Hos henne hittar man layouter, kort och lite altrat oxå. Det är alltid kul att se vad hon hittar på.
Linda/Pieces by pieces som säkert har tusen följare men ingen räknare så hon får den ändå. Hennes kort är fantastiska och vid varje besök hos henne drar jag en *suck* av beundran.

Det är så många som imponerar och inspirerar där ute i bloggvärlden och som förtjänar en award. Kram till er alla!!

Maria

3 kommentarer:

Åsa (asali) sa...

Åå en award till mig :) Tackar...så glad jag blev nu!!

pysselsandra sa...

Tack vad du är gullig Maria som tänker på mig! Jag blir så hedrad =) Ska försöka fixa det sista här hemma i påsk om jag orkar så kanske vi kan ha en invignigs träff sen. Det ser jag fram i mot! Många kramar fråm mig till dig!

Lilla07an sa...

Oj! TACK! Så glad jag blir nu :) Du är så snäll å söt. Så tråkigt att vi inte träffats på ett tag igen. Det har alltid kommit något emellan när det varit träff. Men jag hoppas kunna vara med snart igen. Kram! /M