måndag 4 april 2011

Tuesday från TGF...

Hej på er,

Det blir ett snabbt inlägg så jag hinner fixa färdigt innan det är dags att föda barn. Det gör jag varje måndag mellan 21 och 22. Jag tror programmet heter typ "Ett barn i minuten" eller något sånt. Jag tycker det är lite kul att se, händer ju att jag fäller en och annan tår oxå =))

Idag är det dags för ännu ett kort med tuesday från The greeting farm. Tänkte nog först göra ett svart vitt kort men det slutatde med ett i massor av färger.




Papper och journalingkort kommer frånn Webster page. Textstämpeln är från magnolia.

Japp ett kort ett blev det...

Sköt om er,

 kram maria


5 kommentarer:

Louise sa...

Men vilken ubercool tjeja du har färglagt och med vilken underbar färgläggning sedan :) Helt fantastiskt! Och jag är en sucker för de här pappren från Websters - så läckra :)
Kram ♥

Maritha sa...

URCOOLT och jag tycker det är så roligt att se lite andra stämplar nu än bara Magnolias(ber om ursäkt kära Magnolia) =) Jag har just beställt några digistämplar av olika valör och tycker det är kul att testa lite nytt...
Supersnygga färger på ditt kort och jag faller ju alltid som en kägla när nån använder VIMPLAR,jag bara älskar dom!!! =)

Kram till dej vännen

pysselsandra sa...

Hej Maria!

Kul att se dina fina kort jag blir lika impad varje gång hur du lyckas få till det. Vill också passa på att tacka för dina fina ord på min blogg. Jag går på halvfart nu för jag är så trött. Hoppas det bara är väderet som gör att det käns så.
Och så vill jag passa på att tacka för senast för det tror jag att jag har glömt bort. Det var super trevligt vännen. Tack snälla du, kram jag!

Unknown sa...

Urläckert kort. Gillar färgerna och vimplarna är så snygga.

Kram Ingela

Unknown sa...

Å ett sånt läckert kort =D

Kram
Malin