fredag 17 juni 2011

En Lo...

Hej på er...

...dags för lite uppdatering här inne tycker jag. Jag har liksom inte haft nån lust eller ork att skriva den här veckan men nu har jag tagit mig i kragen. Förra veckan när jag skrev var det underbart väder och helgen kändes så lockande. Idag, som under hela veckan, vräker det ner och humöret känns inte riktigt på topp. Men visst det ska bli skönt med helg nu oxå, hoppas hoppas att solen får titta fram lite granna.

Tänkte visa en layout idag som jag gjort under veckan. Jag hittade en skiss inne hos Joggemia (skiss # 127)med massor av cirklar som inspirerade mig till denna Lo. Jag har lekt lite med mina glimmer mist, oj va kul det är. Barnen var med och såg på och gissa hur deras ögon tindrade.


För att få till cirklarna så stansade jag först ut olika storlekar med en die från Spellbinder. Jag la dom på pappret och gick loss med misten. När allt torkat stämplade jag med en journalingcirkel. Endast en liten bit mönsterpapper bakom bilden som fotomatta. Det här var en riktigt kul layout att göra. Härligt att få kladda lite =))

Tack för att du tittar in hos mig, lämna gärna ett spår innan du går vidare.
Trevlig helg!!

kram maria

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Smarrigt! Både tårtan och LO:n Snyggt med misten.
Kram
Marie

pysselsandra sa...

Hej!

Vilken härlig LO det blir så fränt med cirklarna du fått till med Spellbinder maskningen ;) Härligt att få kladda som ett litet barn =)Och tack så mycket för din fina komentar på min blogg. Ha det bra så får vi försöka boka en träff när det lugnat ner sig.

Många kramar från mig!

Maritha sa...

Oj oj cirkelt(usel ordvists) fint Lo projekt vännen....=) Så fina färger och sprakande härligt!! Du är så grymt duktig på Lo:s du...*suckar lite avundsjukt* =)

Kram kram

Margareta sa...

En så LÄCKER LO!!!
Fint upplägg - vilken idé!
Ja, som du förstår är det inte lätt med takläggning i detta väder - men scrapträff idag gick bra trots regnet!
Kram!