söndag 11 september 2011

Lite uppdatering...

Hej hopp på er =)

Ja då har det hunnit gå några dagar igen. Tiden bara rusar iväg. Det har varit fullt upp denna vecka och inte så mycket tid över till pyssel. Inget bra ljus heller för fotografering. Hmmm...tycker att det är lite mysigt med mörkret som kommer men det har ju sina negativa sidor också.

Förra helgen stod jag och Elsa på marknad i Långhed. Jag sålde trådslöjd, kort, mössor och lite annat sytt. Elsa hade rensat ur några barbiedockor som hon hade med till försäljning. Det var ett tag sen jag var med på en marknad nu och jag hade nästan glömt bort vad trevligt det är. Vi hade en underbar dag jag och Elsa. Och affärerna strålade dom också. Tack alla ni som hade möjlighet att titta förbi.



Här är hon min lilla affärskvinna. Hon var snabbt framme när det kom kunder, frågade också glatt om dom inte skulle köpa något. Underbara unge =)

Det blir allt för idag men återkommer med några layouter snart.

kram maria


1 kommentar:

Anonym sa...

Supernöjd med mössan jag köpte åt dottern som även jag har fått låna, perfekt i detta blåsväder som är nu.
Trevlig helg !
Mvh/Helen