söndag 27 januari 2013

Många bilder blev det...

Jag vet inte hur ni andra gör men jag har valt att scrappa i stort sett alla våra bilder. Jag har inga speciella album för barnen utan bilderna hamnar i datumordning i våra familjealbum. Ibland blir det många bilder att scrappa med som tex från semestrar. Min räddning och lycka blev när jag hittade alla dessa roliga fotofickor. Nu använder jag mig nästan alltid av dom när det blir många kort. Lite kul också när det blir variation i albumet. 

Börjar med att visa min första "startlayouten" från vår Göteborgs semester förra året...




Vi gjorde vårt första stopp i Örebro och sov på hotell. Här ligger flickorna ny duschade och full av förväntan inför vad som ska komma.



Här har vi fotofickorna (framsida). Det blev 4 stycken med fram och baksida. Jag har använt mig av ett kit ifrån Mollys till alla bilderna från denna resa. Så lämpligt när det redan är matchat och klart.



(baksida)

Det blir allt för idag. Nu ska veckan förberedas...

Tack för att du tittade in,

kram maria

3 kommentarer:

pysselsandra sa...

Hej =)

Du är ju helt otrolig som hinner med att göra LO på nästan alla korten ni tar!!! Jag hinner inte många på ett år men det är ju så smart med dom här fina plastfickorna du använder dig av. Då får man ju med lite fler bilder i samma vända. Värkligen supersmart!! Så till din fina LO på flickorna. Du lyckas alltid få till dina LO så underbara och alltid allt på rätt ställe. Tusen tack för fin inspiration!!!

Kram Sandra!

ÅsaJ sa...

Fint!!! Är imponerad att du "orkar" göra på alla foton. Hoppas vi kan ses snart!
Kram

Majsan sa...

Hejsan
ojojoj det var länge sedan jag var inne hos dig, tiden vill inte riktigt räcka till, lovar att bättra mig :)
Men jisses såå flitig du är med alla fotona, så fiffigt med fotofickorna, vilken härlig idé :) Tack för inspirationen.
Jag som har masor med foton på mitt barnbarn och har tänkt göra ett album, men icke sa nicke blir minnsan inget med det ;)

Ha en härlig söndag!!

KRAMAR MAJSAN