måndag 17 mars 2014

Veckans skiss #10

Visar idag mitt bidrag till veckans skiss #10.
Bilderna här är på Stina när hon badat för första gången på vårt badhus. Vi visste att det skulle ta på krafterna så efter badet var vi förberedda med pyjamas och välling. 




Här hemma har vi haft sjukstuga i några dagar. Stina har haft sin första magsjuka och det har varit en seg sådan så jag har varit på min vakt i flera dagar. Handdukar och hinkar utplacerade lite överallt. Nu verkar det ha gett med sig och jag håller tummarna att vi andra klarar oss. 
Vi trodde ju att våren kommit tidigt till oss i år men...nu har det snöat i typ ett helt dygn och världen är åter igen vit "suck". Jag håller tummarna att solen kikar fram och tinar bort allt. 

Tack för att du kikade in hos mig,

Kram Maria

Inga kommentarer: