måndag 3 mars 2014

Veckans skiss #8

Nu känner jag mig riktigt nöjd. Att både hinna tolka och göra ett inlägg innan tiden för utmaningen gått ut...det är inte varje dag det händer =) Det är typ tre timmar kvar på denna utmaning så det var väl bra gjort!
Jag har tolkat veckans skiss #8 och gisses vilken rolig skiss att tolka denna gång. Jag gjorde en egen mask/stensil och använde mist i rosa och svart för att få till stålarna. 
På bilden har vi Stina "solstråle" som njuter av att kunna krypa sina första steg.


Idag åkte jag hem med en sån bra känsla i kroppen. Vi avslutade dagen med ett områdesmöte, tre förskolor träffades och utbytte kunskap. Så härligt att vara en del av dessa kompetenta pedagoger. Att varje dag få ta hand om det bästa som finns, våra barn,  (kan vara riktigt tungt) men just nu bara glädjande. Det är en härlig känsla =)

Att sen få komma hem till dom bästa som finns är inte illa det heller =)

Ha det gott,
Kram Maria

3 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Den här blev jättefin Maria! Nu längtas jag, vill ses! Kram

Anonym sa...

Wow vilken jätteläcker LO!
//Carina

Camilla sa...

Verkligen jättefin,jag gillar din egna mask du använt och snyggt med de svarta strecken emellan.Och vilken söt solstråle! Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!