söndag 3 juli 2016

Astrid Lindgrens värld 2015

Förra året packade vi husvagnen och åkte till ALV veckan efter midsommar. Vi åkte tidigt på morgonen och stannade för att äta frukost efter vägen. Man ser på bilderna att det var sådär härligt sommar väder...fleecetröjor på. 
Astrid Lindgrens värld är ett fantastiskt ställe för både stora och små. De blev två dagar i parken med massor av bus och lek. 












Massor av bilder resulterade i 3 fotofickor och några layouter. Jag hoppas verkligen att jag/vi åker dit igen.

Idag är det sånt där härligt sommarväder igen, sol och regn om vartannat. Men då är det ju tillåtet att sitta inne och fixa lite så det kanske inte gör så mycket. 

Tack för att du kikade in hos mig,

Maria

1 kommentar:

ÅsaJ sa...

Jättehärliga fickor du har gjort. Blir alltid så sugen på att göra några när jag ser dina men jag kommer liksom inte till skott.
Kram Åsa