söndag 31 juli 2016

Liftat Åsa

Under juli månad är det En liten butiks inspiratör Åsa (min Åsa) som står för utmaningen på deras blogg. Man ska lifta en av hennes två layouter. Båda hennes Los är otroligt fina men eftersom jag gillar många bilder så blev det ett självklart val för mig. 


Så här ser Åsas layout ut...


Och här kommer min tolkning...
Bilderna är på våra kaniner Lovis och Lilja som flyttade in hos oss förra sommaren. Dom är så små och söta på dessa bilder.

Här hemma har vi fortfarande några veckor semester kvar. Det känns så lyxigt att få vara långledig med hela familjen. Inget planerat har vi heller så vi får väl se vad dagarna bjuder på =)

Tack för att du kikade in hos mig,

Kram Maria

2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Åh va kul att du är med och tolkar! Jättefin lift. Gillar allt det gröna tillsammans med det cerisea. Kul att du valde fyra foton ist. Tack för att du delar med dig till oss på En liten butik. Kram Åsa

Anna Uhras sa...

Tjoho!!! Vad snyggt Maria!!! Härlig lift av Åsas Lo, gillar skarpt!! Så roligt att du hänger på och leker med oss på En liten butik!!! Kram Anna 😃