Hej på er...
God fortsättning på det nya året. Jag hoppas att ni haft en härlig julhelg och ett glatt nyår. Här hemma har vi haft det riktigt bra. Julen firade vi hemma med stora tjocka släkten och nyåret blev lugnt då Klara hade magsjuka natten innan. Men det var skönt det också, vi var riktigt pigga på nyårsdagen =)
Det har varit väldigt lugnt på scrap och pysselfronten för min del. Så mycket annat att fixa med i juletid. Men igår slog jag till och gjorde 4 layouter till Veckans skiss Julutmaning. Bättre sent än aldrig för det är sista dagen idag. Jag väljer att lägga ut alla 4 layouter i detta inlägg och börjar med...
Plocka russinen ur kakan
Jag blev inspirerad av alla färger och lager på lagerkänslan . Cirklarna och kamerorna var också läckra så jag tog med det fast på mitt sätt.
Baka Baka Julekaka
1 foto
2 dekorationer- blommor och snöre
3 typsnitt
4 färger- vitt, gult, ljusblå och rosa
Fotspår i snön
Jag har tolkat skissen och stämplat runt fotot, fjärilarna och nere i hörnet. Jag har också stämplar upp molnet som jag sen klippt ut och satt på 3D kuddar
Ring ut det gamla och ring in det nya
Jag har tolkat den underbara skissen och inspirerats av färger och stjärnan på fotot.
Nu håller jag tummarna att någon av mina lotter blir dragna.
Tack för att du tittade in till mig,
kram maria