söndag 9 december 2012

Uppdatering och trådslöjd...

Hej hopp.... nu var det ett tag sen jag tittade in och lämnade spår efter mig igen. Det är så mycket annat som det fixas med här hemma. Johan var sjuk nu i veckan och det föll grymt mycket snö så jag hade att göra kan jag lova. Men jag älskar att det är alldeles vitt. Julen smyger sig in och vi fixar inför den. Visst är det härligt =))
Jag har börjat köpa och göra julklappar och har inte så många kvar. Ska ge mig ut på en shoppingtur imorgon och hoppas på att bli klar då.

Jag brukar vara med på massor av julmarknader så här års men har inte riktigt orkat i år. Det blev endast en så det är mycket saker som får stuvas undan. Tänkte lägga ut några bilder på min trådslöjd som står här hemma. Detta är endast ett litet urval av vad som finns. Är något av intresse (i julklapp kanske) så går det bra att maila mig maria@miamaria.se

 
 
Blomsterkronor kallar jag dessa för de är fina som dekoration på just en blomma.
 Men de är fina bara som dom är oxå. Finns i olika storlekar.


 
Trådänglar med tovat hjärta finns i två storlekar.
Ca 28 cm och 20 cm höga


 
Trådängel på pinne som är supersöt att sätta i en blomma.

 
Ljuslykta för värmeljus. Finns denna och två andra modeller.

Det blir allt för i kväll. Tack för att du tittade förbi...

kram maria

1 kommentar:

pysselsandra sa...

Hrj Maria =)

Vilka vackra trådslöjds saker du visa i din blogg! Är så imponerad av dom. Ängeln med det tovade hjärtat är så fin tycker jag.

Vad skönt för dig att vara klar med alla julklappar det är inte jag men det får bli lite ordrar på nätet så är jag nästan klar också. Tur man slipper ut och trängas med folk nu förtiden om man inte vill då man ska julhandla.

Ha det så bra kram Sandra!