lördag 16 juli 2011

En Lo, Bara vara...

Hej på er där ute...

Hoppas ni har en härlig sommar. Här hemma har vi i familjen turas om att vara förkyld men det börjar ge sig nu. Som tur är så har det inte varit något höjdarväder så vi har med gott samvete kunnat vara inne. Men nu börjar jag längta efter solen.


Jag har scrappat en del de senaste dagarna. Beställde nya papper och bilder som kom nu i veckan men fortfarande ligger orörda. Jag har ställt ett litet ultimatum först...måste scrappa bilderna som legat och väntat lääääänge. Sagt och gjort, har fått flera layouter gjorda =)



Först ut är en bild som vi ser rätt så ofta men jag inte förevigat. Barnen myser framför Bolibompa.


En liten närbild också...

Nu ska jag ta de sista bilderna i högen också. Gissa om jag är sugen på allt nytt som bara ligger och väntar.

Ha det gott och tack för att du tittade förbi,

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

Hej vännen!
En helt underbar LO med så fina färger och massa små detaljer som är så himla mysiga!! =) Du är ju verkligen en grymt duktig LO:are(jo det är nog ett ord på riktigt tror jag) ;)

Kramen

Linda/Pieces by Pieces sa...

Jättefin LO med fina färger och detaljer - de små husen på rad är jättegulliga!

Hoppas också på lite strandväder nu, det här molniga är för trist...:/

Kram

Pysselbus sa...

Wow!! Läckert! Meeen jag förstår precis hur du menar med att du vill börja med det nya... Det är ju därför pysselhörnan svämmar över.... Man bara köper nytt... ;-)

Kram
Linda