söndag 31 juli 2011

Hej på er...

Det blev en liten paus på en dryg vecka men nu är jag tillbaka =) Jag jobbade veckan som var och tiden räckte inte riktigt till då. Men nu har jag semester igen i två veckor och hoppas på lite pysseltid.

Idag tänkte jag visa ett kort som överlämnades till min systerdotter i går. Stora tjejen fyllde 12 år och som sin moster så är hon en riktig pysslare. Av mig önskar hon sig bara pyssel så det blev några The Greeting farm stämplar och lite annat smått och gott.

Så här blev hennes kort...


Stämpeln på kortet är från Skogstokiga och papprena från Bo bunny. Endast några blommor och blingstenar som dekoration.

Jag hoppas på att solen ska skina i veckan så vi kan sola och bada.

kram till er...
 maria

5 kommentarer:

Louise sa...

Hej Maria!
Tack för din ljuvliga kommentar inne hos mig idag :)

Vilket underbart kort du gjort till henne!
Inte konstigt att hon är pysseltokig men en så duktig moster ;)
Älskar stämpeln och du har färglagt den så snyggt! Fantastiska papper också :)

Kram!

Margareta sa...

Jättevackert kort med så fina färger och dekorationer! Det här gillar jag MYCKET!!!
Ha det gott och njut av sommaren! Kram!

Maritha sa...

Hej gumman! Underbart fint kort,jag bara älskar ju din dekoration på kortet och dina lite höstigare färger(jag älskar ju hösten jag) =)Ursnyggt med det lite "tufsiga" pappret..

Kram kram till dej raring

Linda/Pieces by Pieces sa...

Härligt att du är tillbaka igen:) Kortet var jättefint och så snyggt med alla papper i lager-på-lager!

Kram Linda

sara s sa...

Jättefint kort och vilken lycka för tjejen att få stämplar!!!