onsdag 19 oktober 2011

Ett kort...

Det här känns inte som så vanligt just nu, nya inlägg två dagar i rad. Jag är hemma med Klara idag som är lite sisådär sjuk. För hängig för att gå på förskolan men rätt så pigg här hemma med mig. Det är så svårt sånna här gånger men jag har bestämt mig för att hellre vara försiktig och stanna hemma. Vi vinner nog på det i slutändan.


Det här kortet gjorde jag häromdagen när alla mina höstiga papper låg framme. Jag tyckte då att bandet var väldigt lila men ser nu att det är mer blått. Hmmm...



Stämpeln har jag köpt begagnad, jag älskar att fynda. Papprena är från spill lådan.

Nu ska jag passa att pyssla lite medans Klara leker =)

kram maria




6 kommentarer:

Cards By MI sa...

Mumsiga färger igen. Härligt! Tjusigt med rosetten och blomster. Snyggt!
xxMarie

Linda/Pieces by Pieces sa...

O, vad fint! Både läckra färger och former! Och himmel vad snyggt färglagt!!

Kram och ha en bra dag!

Maritha sa...

Ohhh va fint litet kort,roliga former och härliga dekos!! =)

Måste bara säga att som gammal förskolepersonal blir jag såååå glad när det finns så vettiga föräldrar som har sina barn hemma...kram till dej för det och jag lovar att du vinner på det!! ;)

Kramen

Louise sa...

Hej gumman!
(först av allt: ursäkta! Har inte blivit klar till att skicka din KAOS, livet som student är väldigt hektiskt ;))

Vilket underbart kort! Älskar färgkombinationen och de läckra pappren :) Och du! Sluta inte med Magnoliorna - du gör det sååå bra :)

Kram

Margareta sa...

Så höstligt härligt- och visst är rosetten lila - åtminståne i min dator!
Ha en härlig torsdag! Hoppas tösen kryar på sig! Håller med om att du är SÅ KLOK som är hemma med din krassliga tös. Det tackar de nog för på förskolan också!! ;-) eller hur!?

Unknown sa...

Här ser man ju att du inte bara är en baddare på LO:s utan även behärskar kortkonsten med bravur.

Kram