tisdag 11 oktober 2011

Layouter från scrapträffen...



Hej på er...

Känner mig så glad idag =) Jag och Klara har varit lediga och bara njutit av dagen. Något som både hon och jag behövde. Vi har varit hos frissan och ätit på korvkiosken, båda sakerna är stora favoriter hos Klara. Härligt!!

Jag passade på att fota lite idag medans det var ljust. Så idag bjuder jag på tre layoutes sen i söndags då det var scrapträff.

Det är tema "Stockholmsresa" på alla. Det var i maj vi åkte tåg till Stockholm och bodde på hotell. Det var underbart väder hela helgen och vi hittade på massor med mys.




Lo nummer 1... i lettersize. Vi väntar på tåget och båda flickorna är lite pirriga. Papper från My minds eye, skiss från page maps.


 Lo nummer 2... oxå lettersize. En turistkarta som mönsterpapper. En översikt över tunnelbanan och reklam från hotellet fick också vara med. Detta blev en ekonomisk layout =)) Vad är det dom säger...plötsligt så händer det =)


Man kan inte gå igenom Gamla Stan utan att köpa glass. Jag var mitt i min diet men hade laddat inför denna helt sjukt goda glass. Mums va gott. Papper från MME.

Stockholmstemat återkommer snart  då jag som vanligt tagit massor av bilder.

Vill tacka er som är så gullig och lämnar kommentarer. Tack tack tack =)) jag blir så glad.

Kram maria

9 kommentarer:

Louise sa...

Men du!
Vad roligt att du minns ditt första besök hos mig också ;) He,he,he!
Jag tycker du är otroligt duktig och du gör lo´s som är helt magiska! Ja, kort också men man får ju oftast se lo´s hos dig :)

Snygga, alla tre! Gillar fotot på dig när du hugger in på glassen, ser att du längtar ;) Hög igenkänningsfaktor ;) Fantastiska bilder på tjejerna också :)

Kram

Åsa/asamia sa...

Vilka härliga foton och vilka härligt glada layouter! Syns att ni haft en underbar semester i huvudstaden.
Kram på dig, och hälsa Monkan från mig ♥
Saknade er på mässan, men ni kommer väl 5 maj ;0)

pysselsandra sa...

Hej Maria =)

Tusen tack för din hjälp i kväll! Jag uppskattar det värkligen. Lag hoppas det fungerar nu så fler kan komentera på bloggen.

Nu til dina fantastiska LO! Tycker om alla tre men måste jag välja så tror jag att glass LO är min favorit. Kanske för att jag tycker så mycket om glass =) Nej den är helt fantastiskt bra scrapad man får sån härlig sommarkänsla av den och även dom andra två. Nu längtas jag till nästa träff för jag tror jag ska kunna vara med då.

Ha det bra tills vi ses nästa gång, många kramar från mig!

Pysselbus sa...

Maria! Blev sååå förvånad när jag såg din avatar-bild och tänkte "Vem är det?" - vilken viktresa du måste ha gjort! Och det läste jag ju längre ner att du har gjort - grattis! Enormt starkt att orka igenom... *borde jag med...*

Underbara LOs!! Magiska... Den där ni väntar på tåget är ju klockren med alla biljetter! Och den med kartan - underbar!! Massor av inspirerande LOs!

Hoppas du får en UNDERBAR helg!!
Kram
Linda

Lilla07an sa...

Superfina LOs!! Ses vi på scrapmaran om ett par veckor?

Margareta sa...

Oh så vackra LOs du gjort och vilken trevlig resa ni verkar ha haft. Du är så otroligt duktig att göra fina LOs!
Hoppas du får en härlig helg! Kram!

Sandra sa...

De blev så fina! Jag blev inspirerad av dina lettersize-LO's så jag sitter å funderar på att våga variera mina lite oxå.. Nu längtar jag till scrapmaran då jag ska sitta HELA DAGEN (and the crowd goes wiiiiild) å bara njuta med er som inspirationskällor och skapa i massor!! :)

Kram Sandra B

Petra/Paradise sa...

WOW! Vilka superläckra layouter!
Diggar dem alla tre massor! :D

Tack sötaste du för dina goa ord inne hos mej!
De värmer ska du veta!

många kramar Petra

Cards By MI sa...

Hur har jag kunnat missat de här. Kanonsnygga!
Kramen
Marie