torsdag 26 januari 2012

En Lo...

Årets andra layout... Mitt tempo är inte på topp men med lite pill då och fix då så blir det till slut en färdig Lo. Här har jag använt mig av en skiss från tidningen scrapbooks etc.




Bilden blev verkligen inte bra men får duga. Solen vill inte riktigt lysa när jag vill att den ska. Ska jobba på det =)

Jag gjorde helg redan idag =) Imorgon eftermiddag/kväll åker jag mot Västerås på en tjejweekend hos en god vän. Ska bli så kul med massor av prat och jag hoppas på lite shopping också.
Hoppas ni får en riktigt trevlig helg,

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

UNDERBAR!!! Du är bara sååå himla duktig på dessa LO:s du vännen!! =)

har en liten fråga med.....tänkte bara fråga om du säljer sånna där små mobil"vantar" och hur stor dom är och vad dom kostar?? hi hi många frågor på en gång!
mejla gärna när du får tid till det(ingen stress)
maritha.elofsson@comhem.se

Kramen

Margareta sa...

Underbar LO, som vanligt!! Du är jätteduktig på detta!!
Det var ett litet tag sen jag var in till dig och det är ju otroligt mycket fint du gjort sen sist! Otroligt att du hinner med allt omkring!
Ha en riktigt härlig "tjejhelg"!!
Kram!!

Unknown sa...

Hej!

Ytterligare en jättefin LO. Du är så himla duktig.

Kram Ninni