söndag 1 januari 2012

Topp 10 från 2011

Efter att ha tittat runt hos alla med top 10 så blev jag lite inspirerad. Det är riktigt kul att kolla igenom vad som gjorts under året. Jag har fått till 68 layouter och 51 kort. Men väljer att göra topplistan med bara layouter. Det blev inte riktigt en topp 10 heller utan det slutatde på 13 =)
Jag har valt dessa layouter för att dom betyder något extra. Jag gillar färgerna , upplägget eller så var utmaningen att göra dom riktigt rolig. 

Här kommer dom...









































Tack för att du tittade in,

kram maria

3 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHHH dina LO:s är ju bara sååååå fina Maria!! Den ena finare än den andra!! =)
Härlig lista!!

Kramen

Cards By MI sa...

Jag älskar din plåster LO fortfarande. Kommer att vara bra inspiration till en plåster LO här också. Har en plåstermissbrukare i familjen. :) Massor av underbara inspiration hittar jag här jämt. Tackar ödmjukast för det!
Kramar
Marie

Anna Maria Niia sa...

Tack för din fina kommentar under inlägget om min favoritlista!

Vilka underbart inspirerande alster du listat!
Gott nytt år!