tisdag 3 januari 2012

Prickar i massor...

Idag tänkte jag visa en layout som jag gjorde på scrapträffen förra veckan. Det är med bilder på Klara full med vattkoppor. Fy vilken sjukdom. Jag trodde inte att det skulle vara så farligt men stackars barn vad det kliade.




Jag har börjat jobba igen den här veckan så nu är det slut på lugnet. Det känns lite lättare nu ändå när man vet att det kommer bli ljusare ute. Hoppas på lite mer snö också så vi kan åka lite skidor. Nu är det dags att krypa till kojs snart, min arbestdag börjar redan 6.00 imorgon.

Tack för att du tittade in hos mig,

kram maria

6 kommentarer:

Cards By MI sa...

Stackars barn! Men det är en fin LO. Gillar de små stämplade detaljerna.
Kramar
Marie

Maritha sa...

HUGA .....va prickig jäntan va!! =(

Underbar LO vännen!! =)

Kramen

Unknown sa...

Så kul Lo men stackars tjej. Jag kommer ihåg hur det kliade, huvale!!

Kram och god fortsättning

Margareta sa...

Underbar LO - men stackars lilla tjej!! Jag minns att jag badade Åsa i badvatten med Salubrin och "pudrade" med potatismjöl för att lindra....
Nu kom det lite snö i alla fall och Kjell har åkt i Harsa idag - HÄRLIGT!!!
Kram!

pysselsandra sa...

Tack för att jag fick komma på din trevliga träff Maria =)

Så söt den vart din LO men stackar lilla barn! Vad det måste ha kliat!

Ha en bra dag många kramar från mig!

Margareta sa...

Vill bara titta in för att tala om att du har något att hämta inne hos mig.
Tack för all inspiration!
Ha en härlig helg! Kram!!