måndag 26 mars 2012

Ett kort...

Hej hej,

Måndag igen =) Helgen har varit underbar på många sätt. Vädret kan man ju inte annat än njuta av och sen så har vi fått massor gjort både inför vår ombyggnad och sen sånna där måsten. Det är så skönt att kunna stryka saker från listan.
Idag är jag hemma med Klara som hostar sig igenom nätterna. Vi ska få träffa doktorn idag och hoppas på lite lindrande medicin.

På kvällarna när barnen ska sova sitter jag uppe vid mitt pysselbord små korta stunder. Under helgen har det faktiskt kommit till ett kort.




Med dessa färger kan det inte bli fel =)) Stämpel från TGF och spillpapper.

Hoppas ni får en skön måndag. Tack för att du tittade in...

Kram maria

5 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Fint kort och härliga färger! Hoppas Klara blir piggare. Här hostar vi för fullt... Kram

pysselsandra sa...

Vilket underbart fint kort!

Tycker väldigt mycket om färgerna och den söta stämpeln =) Hoppas ni får bli friska snart inte roligt när barnen är sjuka =( Du svarade aldrig på om du var intreserad av att följa med på mässan i Gävle?

Ha det bra kram från mig =)

Åsa/asamia sa...

Vilket härligt vårkort!!

pysselsandra sa...

Hej igen =)

Vad roligt!!! Då vet jag att ni är två för vi har ju 7 platser och om vi blir flera får vi ta en till bil helt enkelt. Vill bara veta om det fins ett intrese.

Ha en bra dag kramar från mig!

Margareta sa...

Visst är det härligt med spillbitar, som är såå fina!
Jätteläckert kort!