onsdag 14 mars 2012

Här kommer nr 5...

Här kommer min sista layout från träffen. Tror nog att det är den här jag är mest nöjd med. Bilden är på min man med sina syskon och alla barn. Kul att ha alla samlade på en och samma bild.




Papprena är åter igen från pink paislees "Nantucket" =))  På dom små vimplarna i hörnet står det family, hittade dom på ett ark med stickers från Bella BLVD "Finally Fall".


Idag är det halvtid för mig. Jag har gått halva tiden av graviditeten. Nu är det bara att hoppas på att nästa halva går lika smidigt =))

Tack för att du tittade in hos mig,

Kram maria

6 kommentarer:

Maritha sa...

Helt underbar Lo vännen som alltid,fina färger och härliga detaljer!! =)

Kramen

Louise sa...

Hej!
Återigen en helt underbar layout :)
Så fin bild men så många underbarheter på en och samma bild ;)
Snyggt papper också!
Kram

Louise sa...

Hej!
Återigen en helt underbar layout :)
Så fin bild men så många underbarheter på en och samma bild ;)
Snyggt papper också!
Kram

ÅsaJ sa...

Jättefin! De papper du använde till dina layouter va underbart härliga! Hoppas du får en härlig "slutspurt" av graviditeten! Kram

Margareta sa...

Du är verkligen en LO-mästare, tycker jag! Den här är verkligen sååå härlig!
Skönt att det gått bra med "första halvlek" - lycka till med den andra!
Hoppas vi ses på mässan i Gävle den 5:e maj!
Kram!!

pysselsandra sa...

Ja det här är en till underbar Lo!!

Tycker du lyckades så himmla bra med alla dina 5 LO på träffen något för oss andr att försöka med ;) Hoppas du vill med på mässan i Gävle den 5 maj? För som jag sa har vi 7 platser i våran bil och en så vet jag bara att Malin och jag är bokade =)

Ha en trevlig helg, kramarfrån mig!