fredag 30 mars 2012

Klara åker biip...


Hej hej,

Kul att du tittar in hos mig =) 

Jag har varit hemma från jobbet i nån dag nu, har en rygg som inte riktigt vill som jag. Detta har givit mig lite mer tid vid pysselbordet. Men gissa om det är frustrerande när jag får ont av att sitta där också. Små stunder med lite av varje blir det nu.  Den här layouten kom till igår...




Bilderna är på Klara och hennes kompis som åker "biip" sommaren 2011. Klaras morfar har köpt bilen till Elsa (storasyster) när hon var liten men hon har aldrig riktigt gillat den. Lyckan är stor nu när vår vilding bara älskar den. Och det heter BIIP =))
Papprena är från My mins eye "fine and dandy". Jag bara älskar dessa papper och har längtat efter att få använda dom.

Det blir allt för idag. Trevlig helg!!

Kram maria

4 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh den LO:n va ju bara så helt underbar....och bilderna oxå!! Härligt att se och man blir ju rent sugen att ge sej på en LO...=)

Kramen

pysselsandra sa...

Hej =)

Vilken jätte härlig LO Maria =) Man blir så glad när man tittar på den =) Tråkigt att din rygg inte är som den borde hoppas den blir bra så du slipper ha ont =(

Ha en trevlig helg, kramar från mig!

Åsa/asamia sa...

Vilken härligt fin LO, och vilken tur att hon iallafall älskar den finfina bilen.
Stackars dig som har ont i ryggen, det är inge kul med onda ryggar.
Hoppas det snart ger sig så du kan scrappa så mycket du vill och inte bara så mycket du orkar.
Kramar

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättegulligt bebiskort, det passade hur fint som helst med färgerna...