tisdag 1 maj 2012

En layout...

Hej på er,

Vi har en underbar dag här hemma som bjuder på sol, sol och sol =)) Klara bestämde sig för att ta vara på dagen och jagade upp sin mor redan 5.20. Man hinner mycket när man kliver upp den tiden en ledig dag. Jag fick äntligen lite tid till att fixa blogger på mobilen. Inte så svårt men något jag inte orkat ta tag i tidigare. Lite scrapp hann vi med också innan lunchen och sen blev det en promenad med glass stopp. Härligt!!!

Visar idag en layout med bild på Elsa som somnat lite tokigt en kväll.



Papper från My Minds Eye "lost and found".


Tack för att du tittade in till mig,

kram maria

6 kommentarer:

Louise sa...

Åh, jag bara ÄLSKAR dem pappren! De är så läckra :) Och bilden är ju bara så gjuten vilken trött liten sötnos! Underbart som vanligt Maria ♥

Hoppas att du och magen mår bra!
Kram ♥

ÅsaJ sa...

Jättefint! (som vanligt)Längtar till på lördag!
Kram

Maritha sa...

Helt underbar LO som alltid min vän....=)

Kramen

pysselsandra sa...

Hej =)

Jätte fin och mysig LO!! Helt otroligt vilken fint väder vi har haft i dag är så skönt att äntligen få känna av att sommaren är snart här. Nu är min bil fyld med 7 st glada tjejer så blir det fler får vi ta fler bilar. Hörde i går att Helen också ville med så nu är det fullt. Ska bli så roligt!! hör av mig när jag vet vilken tid vi ska börja rulla bara.

Ha det bra kramar från mig!

Sandra sa...

Jättefint! :) underbara papper! Jag ska köpa såååå mycket papper på lördag! ;)

Åsa/asamia sa...

Helt underbar!!!