fredag 4 maj 2012

Student kort...



Får jag presentera "Snövit" från Kraftin´ Kimmie stamps. Jag köpte henne för länge sen och har inte kommit mig för att plocka fram henne förrän nu. Tyckte hon gjorde sig rätt så bra på ett studentkort.




Jag har färglagt henne med mina distress dynor. Papper från Pink paislee "Nantucket", bara älskar färgerna på dessa papper.




Studenthatten är en gammal goding som följt med länge.


Här hemma har vi verkligen haft sjukstuga den senaste veckan. Först fick jag och Klara magsjuka, en riktigt seg en som satt kvar flera dagar på Klara. Sen tappade jag rösten, börjar låta som en kracksande kråka nu och då är det bra. I natt fick Elsa magsjuka, uch och fy. Nu har jag fått nog!! Vill att alla ska bli friska så vi kan jobba och gå på skola/förskola. 
Imorgon, om ingen mer blir sjuk, ska jag åka mot Gävle och scrapmässa. JAG LÄNGTAR!!! Ska bli så trevligt att träffa lite glatt folk och få shoppa lite.

Hoppas ni får en trevlig helg,

kram maria

5 kommentarer:

Maritha sa...

Helt galet så finr kort....bara älskar hur du har stämplat över papper och tagsen...snyggt som attan!!! =)

Låter härligt med mässa (avis) meeen jag får väl stanna här i snöyran istället...=)

Kramen till dej och ha så skoj

Helen dahlbom sa...

Så fint du gör! Hoppas ni får vara friska nu och att du får tid och ork att åka iväg ett slag imorgon! Stor kram! Hellen

Sandra sa...

Å så fint! :) Jag längtar ihjäl mig till imorron!! ;) fredagen har varit låååång hittills redan.. :P

ÅsaJ sa...

Tokfint! Du är så duktig! Härlig stämpel... Ses i morgon! Kram

pysselsandra sa...

Hej =)

Supr vackert och vilken härlig stämpel. Är på jackt efter en stämpel med en studentmössa i morgon men om jag inte hittar någon kanske jag kan få låna din? Ses i morgon kram från grannen!