fredag 28 september 2012

 
Härliga fredag =)
 
Jag är ju ledig hela veckorna nu men det är ändå lite lyx när det blir helg och hela familjen blir ledig. Det är inte lika många måsten heller.
Jag och Klara har gått en promenad idag och köpt lite höstblommor. Mitt mål med helgen är att få plantera och göra lite snyggt på vår trapp. Vad ska du göra?
Jag vet att många åker på Scrap och stämpelmässan i Gävle imorgon och gissa om jag också är sugen men...man kan inte alltid få som man vill. Får hålla i plånboken lite extra nu när jag är föräldrarledig. Önskar er som åker dit en trevlig dag.
 
Idag bjuder jag på en dubbellayout. Bilderna är på flickorna när vi njuter av Storsjöbadet i Östersund. Ett helt fantastiskt äventysbad som vi besöker varje gång vi är där.
 
 


Papprena fyndade jag på scrapträffen i Bollnäs för nån vecka sen.

Önskar er trevlig helg,

kram maria

2 kommentarer:

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

vilka härliga LO:n du har gjort...
fina..

Cards By MI sa...

Tjusigt! Var en hel evighet sedan jag gjorde någon. Du är så flitig så.
Kramar
marie