tisdag 27 november 2012

 
Hej hej,
 
...jag har lite svårt att förstå...det är 1:a advent till helgen och jag hinner inte med. När jag var ung eller yngre =)) tyckte jag min mamma var rent av knäpp när hon sa sånna saker. Vadå inte förstå det stod ju i kalendern. Livet har liksom fått ett annat perspektiv. Jag hade planerat att hinna med den här hösten, vara föräldrarledig och njuta. Jag njuter men hinner inte med. Men nu är vårt badrum nästan färdigt, bara nån krok som fattas. Så lite städning och plockning kvar sen lägger jag det kapitlet bakom mig. Skönt!!!
 
I lördags var jag med på en julmarknad i Segersta. Jag sålde lite allt möjligt trådslöjd, sydda mössor, kort, virkade tofflor, stickade mobilfodral och tändsticksaskar. Denna enkla ask var med men fick följa med mig hem igen.
 
 
 
 
Nu ska jag krypa upp i soffan en stund innan det är dags för sängen. Tack för att du tittade förbi,
 
kram maria

3 kommentarer:

pysselsandra sa...

Hej =)

Så söt den var men en fin brun rosett. Hoppas du fick mycket saker sålda på julmarknaden. Kanske det blir lite nya pysselsaker för dom pengarna i så fall?

Kram Sandra!

Cards By MI sa...

Stilrent och snyggt. Mycket elegant.
Kram
Marie
PS Det är ett väldigt charmigt mobilfodral du har gjort också. :)

Maritha sa...

Åhhh va härligt att få sälja så mycket....
Asken är toksöt så den försvinner nog snart den me!! =)

Kram