onsdag 14 maj 2014

Examensfin

Guld, blommor, pärlor och bling hör inte till vanligheten på mina layouter. Men den här månaden har dom en utmaning inne hos En liten butik där man ska följa ett recept med bla dessa ingredienser.


Receptet...

En lagom bit vitt cardstock
blandas med dubbelt eller hälften så mycket guld eller silver.
Bland försiktigt i fotografier/stämplar till en lagom mix uppstår.

Smaksätt med blommor och blad.

Till sist strör du över lite pärlor eller bling.



Jag tänkte först lägga den här utmaningen åt sidan men det är ju alltid roligt att prova nytt och utmana sig själv. Jag hade inga papper som passade men kom till slut på mitt embossing pulver. Bakgrunden är är embossad med guld och jag har sen sprayat guldmist över. Ungefär halva sidan blev det väl. Blommor, pärlor, bling och lite extra dekorationer för att få min egen smak på det hela =) 

Tack för att du kikade in,
Kram Maria

2 kommentarer:

En liten butik sa...

Så vacker, både barn och LO. Tack för att du deltog hos En liten butik. www.enlitenbutik.net //Lotta

NickScrapShack sa...

Åh, den är helt underar. Älskar den fina lilla röda vimpeln med älskar detta. Superfint med pärlor och guld....