onsdag 14 maj 2014

Picknick

Idag är vi lediga =) Klara är på inskolning i Förskoleklassen så nu är det bara jag och Stina en stund. Hon sitter och ritar och jag kan passa på att skriva här. Dom blir stora våra flickor och till hösten blir det bara jag och Stina som får lediga dagar. Men det är då och nu är nu!

Igår fick jag mig en liten överraskning när jag tittade in hos Veckans skiss. Jag blev månadens val i april. Alla som deltar är med i en dragning och dom drog mig =)) Så kommer det ett fint paket med papper från pion design hem till mig. Det är så kul att vinna!!! 

Idag visar jag en fotoficka med bilder från en härlig picknick som vi hade i april förra året. Jag var ju föräldraledig då så vi hittade på en del mysigt tillsammans.
Papper och dekorationer är från Simpel stories "Homespun"




Tack för att du kikade in hos mig,
Kram Maria

Inga kommentarer: