torsdag 9 april 2015

Aprils utmaning hos Allt om scrap

Utmaningen denna månad hos Allt om scrap är att inspireras av bilden här nedan. Jag bara älskar färgerna och satte genast igång med min tolkning.



Så här blev den...



Bilden är på Klara och hennes förskolefröknar. Dom har som tradition att tacka av sina 6 åringar och då passade vi självklar på och tog några bilder =)
Jag har gått loss med mina mister och sen några slarviga cirklar på. Det syns inte så bra på bilden här med det glittrar lite extra i mitten på alla cirklar. Jag har valt att skriva lite runt hela layouten och samtidigt rama in den. 

Tack för att du kikade in hos mig,

Kram Maria

4 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Åh vilken härlig LO! Det syns verkligen att du har inspirerats av bilden. Härliga cirklar som liknar dom på fjädern. Tack för att du är med och tolkar Allt om Scraps tävling i april! Kram ÅsaJ

Christel sa...

Härlig layout med de läckra cirklarna, vilken rolig tolkning! Tack för att du tolkar AlltOmSraps månadstävling!

Anna Uhras sa...

Åååå så läckert Maria!! Lika bra att lägga ner ett försök att utmana detta ;) Skämt å sido!! Så mysigt med cirklarna med olika mister i underbara färger som påfågelögon.... snyggt!!! Och LasseBror.... han hade hand om min nr2, Martha ett år på Furan. Tack för en otroligt inspirerande LO!!! Kram Anna

Helene Bogren sa...

Åh, så läckert du har använt färgerna i utmaningen!! Och din journaling som en ram är också snygg!

Tack för att du ville vara med och tävla på Allt Om Scrap!