fredag 17 april 2015

Fredag igen...

Då var det fredag igen. Vi har planeringsdag på jobbet men med tre barn i familjen blir det inte alltid som man tänkt sig. Klara klagade över magen när hon vaknade och innan vi var redo att åka så blev hon dålig. Magsjukan har flyttat in =(  Så istället för utvärdering och planering servar jag vårt hjärta här hemma. Hoppas hoppas att alla andra klarar sig. 

Det är snart ett år sen Klara fyllde 6 år. Hon hade både familjekalas och kompiskalas och då blir det ju kalas x 2.


Jag valde att bara ha en sida kalas så då blev det potatissättning på den andra. 


Nu börjar det verkligen närma sig Scrap and pearl i Stockholm. Lite pirrigt måste jag säga att det är. Jag har börjat förbereda lite bilder och ska sätta igång med packningen i helgen. Det svåra blir ju att inte packa för mycket vilket jag ,som så många andra, är en mästare på. 

Hoppas ni får en trevlig helg utan sjukdomar,

Kram Maria

3 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Meeeen ni kan ju inte ha magsjuka NU!!!!! Hoppas verkligen att ni andra klarar er....
Jättefina sidor du har gjort! Jag tänkte försöka mig på några på träffen. Ät vitpeppar och drick whisky nu!!! Kram

Anna Uhras sa...

Näää!!! Stackare :( Tänker på er!! Men otroligt fina sidor som alltid, jag kommer aldrig till skott me det där även om jag vill.... hrm....
Krya på er nu!!!
Kram Anna

Carina sa...

Fina PL fickor! Jag håller både tummar och tår för att du klarar dig undan magsjukan! Kram Carina