lördag 1 maj 2010

Scrapmara

Idag bär det av mot Edsbyn och Sylvias. Det ska scrappas så det ryker om det, 12.00 till 24.00 ska vi sitta. Känns ju extra trevligt när regnet faller utanför fönstret. Jag är packad och klar, hoppas att jag inte glömt det där som jag kommer behöva. Så är det ju alltid, att man glömmer det man måsta ha. Tur vi är många och kan låna av varandra.

Har inte hunnit sitta så mycket den här veckan. Eftersom jag var på träff förra lördagen oxå så har mycket av sakerna varit nerpackade och det har väl bidragit gissar jag. Hoppas på desto mer imorgon.

Lägger ut några bilder på mina gudbarn Amanda och Isabel från deras kortkurs hos Sylvia. En kväll som verkligen blev lyckad på alla vis. Jag fick slita flickorna därifrån klockan 21.30.

Flickorna fick lära sig grunderna och skapade så det sprutade. Kul att kunna dela med mig av min stora passion Jag hoppas att dom fortsätter hemma.

Nu ska jag passa på att umgås lite med mina flickor en stund.

Trevlig lördag till er alla,

kram maria

Inga kommentarer: