onsdag 3 augusti 2011

Grattiskort...

Hej hej,

Här skiner solen från en blå himmel. Det blir nog en underbar dag idag. Jag strax ge mig ut och njuta =)

Tänkte visa ett kort med min älva från Skogstokiga även denna gång. Kortet har legat i några dagar på mitt pysselbord och jag har fixat lite då och då när jag passerat förbi. Nu är det färdigt...


Jag hittade en skiss från CLP sketch challenge # 38 som jag använde. Papper från Basic Gray.

Nu ska jag ge mig ut i solen. imorgon åker vi och leker på Leksands sommarland. Livet känns härligt just nu.

Kram till er alla som tittar förbi och lämnar man en kommentar blir jag extra glad.

Kramar maria

4 kommentarer:

Cards By MI sa...

Underbart kort! Fantastiska färger. Verkligen härligt! Ha en härlig dag!
Kram
Marie

Maritha sa...

Urfint kort vännen och jag bara älskar att du änvänder lite "mustiga" färger,det får mej att längta sååååå till underbara svala hösten(tvi för den här värmen) =)

tack raringen för att söta små kommentarer oxå....miii löööv! =)

Kramen

Margareta sa...

Härligt kort med underbara färger!
Gillar hur du målat motivet och dekorerat - sååå snyggt!
Ha det gott i värmen! Kram!

Louise sa...

Hej Maria!
Vilket läckert kort med den här söta älvan :) Otroligt snygga papper :) Färglägningen är supersnygg!

Kram