onsdag 31 augusti 2011

En layout...

och jag lovar att det är den sista från Klaras kalas =)

Klara bestämde tidigt i våras att hon skulle ha badkalas när hon fyllde år. Tyvärr så har ju badhuset här hunnit stänga när det är hennes födelsedag men vi lovade att göra vårt bästa. Vädret hade ju lite betydelse. Men som tur var så sken solen från en blå himmel. Av oss fick hon en rutchkana i present och sätter man då dit en liten pool så blir det genast en vattenrutchkana och väldigt kul.



Papper från MME och skissen jag utgått ifrån hittade jag inne hos Page maps. 

Statusen här hemma är just nu väldigt snorig. Jag har varit hemma från jobbet i en vecka med feber och snuva.  Håller tummarna att jag ska pigga på mig snart så jag får lite ork och inspiration tillbaks.
Tack för att du tittar in hos mig,

kram maria

5 kommentarer:

Maritha sa...

Fortsätt du bara med kalasbilder,du gör ju sånna kalasfina LO:s så man kan stirra sej fördärvad...=)

Hoppas du kryar på dej snart,det låter ju inget bra att du är klen inte!! =(

Massor av krya-på-dej-kramar

Louise sa...

Hej snäckan!
Oj, wow! Jag vet att jag sagt det tusen gånger förut men du måste vara drottningen av lo:s :)
Det här är så vackert med så mycket värme :) Och jag älskar det!

Kram!

Unknown sa...

Att titta in här gör en aldrig besviken. du bara producerar den ena fantastiska skapelsen efter den andra. Din LO är suuupppeer........

Kramis

pysselsandra sa...

Härligt sommrig Lo du jort på lillfias badkalas =) Tråkigt att du är sjuk =( Hoppas du kryar på dig snart så vi kan planera en träff sedan här hemma hos mig. Tror snart det lugnat ner sig lite med allt =)

Ha det så bra och krya på dig vännen, många kramar från mig!!

Margareta sa...

Kanonsnyggt plask! Ser gärna fler kalasLO från din hand - de är väl värda att titta på!
Ha det gott! Kram!