lördag 20 augusti 2011

Twisted easel kort...igen!!

 Idag har det verkligen vräkt ner regn här hela dagen. Barnen är lite trötta efter sin första vecka på förskola och fritids så dom har varit nöjda med att bara vara vilket har gett mig tid att pyssla.
Jag gillar verkligen dom här twisted easel korten och har prövat på ett litet annat upplägg idag. Superkul även denna gång =)

En lite höstig Tilda får pryda framsidan idag. Papper från Basic gray, die cuts från sizzix och Qk. Tilda är utstansad med en Nellie Snellie die.









Här är kortet hopvikt.

Nu skiner solen och det vräker ner. Ska nog helt enkelt vara så idag. Mer pysseltid åt mig =))

Tack för att du tittar in,

kram maria

6 kommentarer:

Maritha sa...

Men åhhhhh,det här va ju bara helt galet fint ju!!! "snurr-blommorna" är ursnygga!!! Full pott vännen!!

Kramen

Linda/Pieces by Pieces sa...

Kan bara hålla med Maritha - det här var full pott! Jättefint med alla söta detaljer att titta på!

Kram Linda

Louise sa...

Hej gumman!

My God, vad du har varit flitig sista tiden!
Älskar dina twisted easel kort, de är så läckra! :)
Underbara papper och jag bara svimmar när du använder dina Magnolior för du gör det så fantastiskt bra!

Kram

pysselsandra sa...

Med vilket firnuligt kort. Super läcker vikning. Ser ut som om jag måste prova den nått tag =) Härliga färger du valt att jobba med också. Ha det så bra kramar jag!

Unknown sa...

Wow vilken käck vikning, måste provas. Allt du gör är bara så himla fint, så välgjort och fint komponerat.

Kram Ninni

Angelica sa...

Jätteläcker färgkombination. Vikningen är jättesnygg, måste testas.
Ha det bra!