torsdag 26 juli 2012

En lo...

Äntligen!!!!

En varm och härlig dag som familjen spenderat på stranden. Jag gjorde väl kanske mer en snabb visit på stranden då värmen tar ut sitt rätt på mig. Men härlig var den lilla stunden. Jag har gjort en tur till barnmorskan idag och allt ser så bra ut. Nu är det bara att fortsätta vänta.


Medans jag väntar så blir det små stunder vid scrapbordet och just nu är det julbilderna som jag tar tag i. Visar idag en layout med bilder från Elsas lucia med förskoleklassen. 




Det blir allt för idag, hoppas ni oxå fått njuta av solen =)

kram maria

4 kommentarer:

Pysselbus sa...

Åhhh, vad fina bilder!! LOn är superhärlig... Läckert med tagsen...

Kram
Linda

Cards By MI sa...

Men så duktigt du är som jobbar på med dina LO'er. Själv hade jag nog bara päst i soffan eller något. Jobbig att vara gravid i den här värmen. Hoppas bebben ploppar ut snart. Tänker på dig.
LO är förstås jättemysig som vanligt. Tur jag har dig som inspiration när det gäller det. :)
Kramar
Marie

Margareta sa...

Underbar Lucia-LO, precis som den här nedanför!!
Kram!!

Margareta sa...

Helt underbar LO från Luciafirandet! Du är så otroligt bra på detta!
Tänker på dig! Kram!