söndag 15 juli 2012

Kort till en tjej...

Hej hallå... 

Idag visar jag ett kort som jag fått beställning på. Det är till en tjej som fyller 8 och som brukar önska sig att få kort från mig. Gulligt tycker jag.

Jag kikade lite på kortskissen i tidningen Inzpira, nyaste nummret, för att få insppiration.Pappret är från Basic gray och har hängt med ett tag, lika så med stämpeln. Jag börjar längta efter nya stämplar nu men det finns ju så många som jag skulle vilja ha så det slutar alltid med beslutsångest.










Idag är det 16 dagar kvar och nedräkningen fortsätter. Johan har tippat på idag och det är ju fortfarande några timmar kvar så jag håller tummarna.

Tack för att du tittar förbi,

kram maria

3 kommentarer:

Louise sa...

Hej Maria! ♥

Vilket underbart kort, vad gulligt av henne att önska sig ett kort av dig varje födelsedag! ♥♥
Snygga papper och en läcker layout. Tjejen på stämplen har jag också, var onekligen ett tag sedan man använde henne ;)
Tack för inspirationen!

Själv har jag tre dagar kvar och hoppas verkligen hon vill komma snart nu!! :) :) Snälla, Ella?!

Kram ♥

Margareta sa...

Underbart glatt och somrigt kort! Kul när någon önskar sig just ditt kort - eller hur!!?

Hoppas du mår fint även om magen är stor - ska bli spännande att få höra när....
Tänker på dig! Kram!!

Maritha sa...

Hej vännen.....vilket helt underbart kort du har knåpat ihop. Jag har läst nya Inzpira upp och ner,fram och bak...och köpt mej lite dvd-fodral,så nu ska det bli receptförvaring!!! HI HI

Hoppas allt känns bra med dej och lilla magen(stora). Snart så....spännande...=)

Kramen